Siemens ER11353NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens ER11353NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

martina1954 15-05-2011
Geschreven voor: Siemens ER11353NL

Ik dacht dat het aan mij lag, Maar ik krijg de wokbrander 9 van de 10 keer niet aan. Lees gelukkig dat ik de enige niet ben. Monteur laten komen en die vind natuurlijk niets en het ding doet het in 1 keer en ik kreeg het zowaar ook voor elkaar.
Monteur weg en hij vertikt het weer, Helaas daar moet je dus mee leren leven voor zolang je dat apparaat hebt. Voor mij geen wokbrander meer.

TommyC 31-12-2009
Geschreven voor: Siemens ER11353NL

Ik heb deze kookplaat nu een jaar. Over het algemeen werkt de plaat naar behoren. Ik heb twee dingen waar ik minder tevreden over ben.

De wokbrander is storingsgevoelig. Dat is de rede dat ik voor gebruiksgemak en vormgeving geen beste cijfers uitdeel. Bij het minste geringste is de wokbrander niet aan te krijgen of brand hij slecht. Meestal komt dit doordat het kleine kapje in het midden een tikje heeft gehad en daardoor net niet op zijn plek ligt. In andere gevallen is de buitenste ring na schoonmaak verkeerd teruggeplaatst wat niet direct opvalt maar er wel voor zorgt dat de brander niet werkt. De overige vier branders werken prima.

De knoppen zitten niet strak op één lijn. Voor mij storend.